Min vardag

Bara krämpor

Publicerad 2017-04-13 20:30:07 i Allmänt,

Igår var jag på mage,rumpa,lår och kände att jag hade blivit starkare. Kändes riktigt bra i kroppen. Idag var jag först på promenad och sen på Yoga. Likadant på Yogan, kände mig starkare tills det var ca 10 minuter kvar, då skulle jag hoppa fram till skräddarställning och då small det till i knäet. Svinont och helt plötsligt kunde jag inte böja knäet. Allt jag kunde tänka på var hur fan ska jag ta mig hem. Jag lyckades med nöd och näppe släpa mig hem. Nu försöker jag bara överleva för jag hittar ingen ställning som är riktigt smärtfri. Kommer att bli en utmaning att duscha när man har badkar. Tur man har en gullig sambo som har städat, pyntat och köpt fina blommor. Nattsömnen kommer att bli en utmaning, värst är det att ta sig ner på toaletten. 

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2017-04-14 18:17:41

Aj aj, låter som det behöver kollas upp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela