Min vardag

Besök hos sjukgymnast

Publicerad 2017-04-26 22:46:01 i Allmänt,

 Första dan på hur länge som helst utan snö. Igår när jag gick till bibblan på brukararrangemang så regnade det på vägen dit och snöade på vägen hem.
 
 
Idag var det dags för sjukgymnasten. A-S var snäll och skjutsade, hade varit en utmaning att gått hem efter undersökningen. Han försökte att göra en bra undersökning men det var svårt för att jag har smärta och inte kunde böja så mycket som behövs men utifrån mina besvär så gjorde han bedömningen en stor skada på menisken eller korsbandsskada. Jag har också fått tid hos ortopeden nästa vecka och misstänker dem menisken så blir det titthålskirurgi. Men allt mynnar slutligen ut i träning. Bara fråga om det blir utan eller efter ingrepp. Efter besöket så fick jag sån grym smärta och kunde inte böja benet igen, precis som efter att själva skadan skedde. Nu har jag fått en övning som jag ska göra många gånger om dagen men det går så där. 
 
 
 Min rörlighet i knät är inget att skryta med direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela