Min vardag

Blev längre än jag mäktade med

Publicerad 2017-04-27 21:40:34 i Allmänt,

Efter en riktigt jobbig natt så drog jag ut på promenad efter frukost. Idag var det riktigt fint vädet på förmiddagen, jag utmanade ödet och gick lite skogsstig oxå. Men efter en timme så insåg jag att jag kanske hade tagit lite för stor runda, nu är det ju inte det i vanliga fall men när man går som en snigel. Däremot fanns ingen återvändo, jag var ju tvungen att ta mig hem. Så efter en timme och trekvart så var jag slutligen hemma. Jag däckade i sängen och sov en timma efter den utmattningen. Har försökt göra sjukgymnastikövningen men det är svårt, jag kan inte böja mycket på knät. Det var en utmaning att inte gå med rakt ben på promenaden. 
Nu när det börjar bli finare väder så börjar jag att fundera på allt ska lösa sig. Jag vill plantera i slänten men kan inte, vi behöver få ut trädgårdsmöblerna varefter, jag kommer inte att kunna hjälpa till på ett tag och sambon har problem med ryggen, jättebra kombo. Men det får väl lösa sig, det är ju inte riktigt dags än. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela