Min vardag

Det går lite framåt

Publicerad 2017-04-21 12:35:22 i Allmänt,

Igår ringde jag upp sjukgymnast för att se om det fanns någon tidigare tid, vilket det inte gjorde. Men han sa att det här är en färsk skada medans jag tycker att det har gått lång tid. Han sa att jag bara skulle göra det vardagliga och använda kryckor för att avlasta knät. Sen fick jag en övning som jag ska göra. Kryckorna använder jag inte speciellt mycket, de är i vägen vad man än ska göra. Men övnngen gör jag och jag höll mig inne igår. lyckan har varit att jag inatt kunde ligga på sidan, sånt som man annars tar för givet är nu en sån befrielse. Försöke ligga på mage men där är jag inte riktigt än. Rörligheten har gått från att inte alls kunna böja på knät till detta.
 
 
Värst är värken i övre delen av vaden, jag äter lite inflammationshämmande idag om det är det som är problemet. smärtstillande kan ju hjälpa till att träna rörligheten. 
 
Igår gjorde jag kycklingburgare med bacon och currydressing, så jäkla gött. 
 
 
Inte den snyggaste bilden men vad gör väl det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela