Min vardag

Gnugga sadel

Publicerad 2017-04-10 21:42:00 i Allmänt,

Började söndagen med en maskin tvätt sen ut på långa skogsrundan. Hem och stekte pannkakor. Vidare på 2 års kalas och denna gång i tid. 
 
 
En docka ala Frost, lilla Anna. Åt en bit tårta, så efter kalaset blev det 1 timmes promenad igen. 
Idag var det slut på det fina vädret som har varit i helgen. Åskan hade visst mullrat på lite men det hörde jag inte för då satt jag i fikarummet. Ut och promenerade på förmiddagen i ostadigt väder men jag klarade mig hyggligt från att bli blöt. Lagom till lunch så var det en tyst minut för offren i helgens terrorattack så den deltog sambon och jag i, kändes fint att hedra dem. Efter lunch bytte jag till cykel så efter dagens p-möte mötte sambon upp och vi trampade iväg till Ö&B i stark motvind,  hatar verkligen blåst. Köpte några småsaker innan det var dags att trampa hemåt igen. För idag börjar Vätternrundan i Ica-klassikern. Så nu ska jag skava runt 30 mil. Hoppas det inte ska blåsa så här varje dag bara. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela