Min vardag

Gnuggar på

Publicerad 2017-04-12 06:45:00 i Allmänt,

 Igår tog jag fram cykeln igen, sambon hade en heldagshuvudvärk så det var inte aktuellt för honom. Kanske berodde det på måndagens cykeltur. Jag drog över golfbanan, via stallet och en sväng i skogen. Precis när jag kommer ut på lite mer bilfria vägar så hör jag nån prata och hajar till. Inser snabbt att det är ju Runkeeper som jag hör berätta för mig hur långt, länge och snabbt jag åkt. Hade ju inte hört det i stans brus så jag undrade allt vem som pratade så nära mig. Blåsten var med mig igår också. När den vid några få tillfällen avtog så värmde solen skönt men jag hade klätt mig på tok för tunt så det finns risk för förkylning nu vilket jag inte vill ha, ska ju träna ju. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela