Min vardag

Hemma från jobbet

Publicerad 2017-04-18 21:01:39 i Allmänt,

blev jag idag, det där rackarns knät vill ju inte riktigt återhämta sig. Nu börjar det andra knät bli lite ömt då detta fått ta all kroppsvikt i ett antal dagar. Jag följde med och handlade ikväll, att stiga in i och ur bil är väl ingen njutning direkt. På påskafton hade vi påhälsning av sambons bror tillsammans med ett sött gäng, de kom rullandes i Cadillacen. Brodern har opererat sitt knä och jag vet inte riktigt hur genomtänkt det är att vara på lyset som nyopererad. Det var ett företag att baxa ner honom för trappen, inte för att jag hjälpte till men ändå. När de hade kommit iväg så käkade vi lite påskmat. 
 
 
 
 
 
 
 
Annandagen var vi ute på promenad i två timmar, kanske inte så genomtänkt men i min takt så tar det tid. Vi var på kyrkogården och tittade till pappa. De hade tagit bort mina påskliljor och även lilla duvan var borta. Vi var och tittade på hyllan men den var inte där heller, tråkigt. 
 
 
Nu är det skönt att påsken är över, godisätande och kolhydratkost får konsekvenser för både mage och vikt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela