Min vardag

Ont som f..

Publicerad 2017-04-14 11:33:42 i Allmänt,

Fy vilken natt detta har varit, har bara kunnat ligga på rygg med kuddar under knäet. Jag har jättesvårt för att sova så, vill ligga på sidan eller magen. Har försökt vända mig men det har varit en nära döden upplevelse. Jag kan fortfarande inte böja på knäet och det värker så jag skriker rätt ut när jag gör minsta vridning. Just nu hoppas jag innerligt att detta inte är en permanent skada. Jag skulle ju ut och motionera i helgen. Igår såg det bra ut för mig i kommunutmaningen. 
 
 
Hade tänkt gå upp i topp idag men det får jag lägga på hyllan. Jag får avvakta med Icaklassikern oxå. 
Tanken har slagit mig att åka till akuten men det tar emot. Båda att behöva sitta där och sen åka dit med sommardäck för vi har ju ett härligt påskväder. 
 
 
Sambon hämtar kryckor till mig så har jag nåt att stödja mig på iallafall. Jag har tagit starkare värktabletter men det hjälper inte och igår försökte jag med whisky men ingen effekt där heller.
Jag har en gullig sambo som överraskar mig, det piggar upp. 
 
 
Han hade gömt det så skulle jag få leta bara för att jag alltid lyckas springa rätt på allting och det går inte att gömma nåt för mig men denna gång hade han lyckats. Dessvärre kunde jag inte leta så han fick plocka fram det. Ägget var fyllt med lotter och en massa godsaker, så nu lär jag gå upp i vikt. Massa godis, god mat och inte kunna röra mig, ett vinnande koncept. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela